Keresés ebben a blogban

2015. március 30., hétfő

Újra itt!
Eltelt 4 év, mióta nem írtam ide egy kunya sort sem. Hát igen, a robot beszippantott menthetetlenül és feltartózhatatlanul.
Időm még csak lett volna leírni az egészségről szóló ezt azt, de nem tartottam volna etikusnak, hiszen én sem éltem ennek megfelelően.
Na most sem vagyok a régi egészségbajnok, amiért most mégis "tollat" ragadtam, az nem más, mint az újrakezdés öröme.
Újrakezdtem az életemet szó szerint, mert elmentem nyugdíjba.
4. hete, hogy nem indulok hétfőn munkába. Ennél jobb egészségmegőrző tippet jelenleg nem tudok adni, bár tudom, hogy ezzel igen kevesek élhetnek.
Akit érdekel, mivel töltöm napjaimat, annak szívesen ajánlom másik blogomat, nyugnaplo a címe.
Most még nem sok kedvem van a monitorhoz és a klaviatúrához, de igyekszem nem elhanyagolni azt a naplót.
Hát így állok, majd azért ide is írok ha van jó ötletem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése