Keresés ebben a blogban

2009. szeptember 2., szerda

Félmaratoni végjáték.

Már csak 3 nap és itt a nike félmaraton rajtja.
Hogy elrepült az idő! Mintha csak tegnap lett volna, hogy elhatároztam, felkészülök a versenyre. És most már itt van a nyakamon. Na, nem mintha nem készültem volna lelkiismeretesen, de beteg lettem a múlt héten, nem tudtam végigcsinálni a kitúzött edzéstervemet, de hála a CaliVita termékeimnek, elég hamar kimásztam a slamasztikából.)
Szóval ezért van kicsit tele a gatya, ha rágondolok, mégis nagyon várom...
Aki nem futott még ott, az nem tudja, mit hagy ki.
Én sem önsanyargatásból indulok el ezen a versenyen, hanem a HANGULATA miatt.
Az bizony, semmihez sem fogható.
Ennyi lelkes, mosolygó, biztató, bátorító tekintetet, akár futótásról, akár a partvonal melletti tapsolóról legyen szó. Engem mindig megborzongat.
Amúgy a hét végén Pécsett voltam, ahol a Magyar Bankok sporttalálkozóján vettem részt.
A szállásunk kollégiumban volt, most direkt nem írom le, melyikben, mert elképesztő, hogy milyen lepusztult, ótvar koszos helyen szállásoltak el minket. És nem ingyen ám!!! Ami ennél sokkal borzasztóbb, hogy Európa leendő kultúrális fővárosában voltunk!
Annyira utálok panaszkodni, de most erről nem tudtam jót írni. Sajnálom. El is pucoltam szombaton este haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése