Keresés ebben a blogban

2009. július 24., péntek

Közeleg a nike félmaraton!!!

E hónap elején határoztam el, hogy nevezek a nike félmaratonra, erről elmélkedtem 3 bejegyzéssel ezelőtt.
Az írásom után másnap be is neveztem, nehogy lustaságom felülkerekedjen és meggondoljam magam.
Jó döntés volt, mert így napról napra rá vagyok kényszerítve az edzések elvégzésére. Na, nem mintha nehezemre esne kimenni futni. Sőt.
Amúgy meg teljesen el vagyok képedve, milyen divat lett a futás Pesten.
Néha az az érzésem a Margitszigeten körözve, hogy a körúton talán kevesebben lennénk....
Na persze ez nem baj. Ez a divat jó divat. Bárcsak még többen és többen lennénk, akik mindent megtesznek az egészségesebb jövőjükért.
Szóval kedves pesti és vidéki futótársak, csak hajrá, továbbra is koptassátok a futócipőiteket.
És persze ne feledkezzetek meg a táplálékkiegészítésről sem!
CaliVitás felkészülést kívánok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése