Keresés ebben a blogban

2009. július 2., csütörtök

ÉLJEN A FUTÁÁÁÁÁÁS!!!

Sportszerűen bowlingozom, de mától nyári szünetet hirdetett a szakosztály, így szabaddá vált a délutánom, hát iszkiri, futócipő fel és irány kifelé.
Már egy hete nem futottam, így csak kicsit akartam kimerészkedni, de valahogy nem akaródzott abbahagyni, hát az ösztöneimre hagyatkozva, csak futottam és futottam.
Az útvonalam ma a következő volt: Angyalföld, Vasas pálya kiindulópont. Rákospatak nyomvonalon ki az Árpád hídig, majd Margitsziget, szigetkör és vissza ugyanezen az útvonalon.
Mondanom sem kell, isteni volt. Különben is szeretem ezt az útvonalat, imádok a szigeten futni, nem is tudom mi lesz velem, ha végleg pilisi leszek, a nagy magyar pusztában hol fogok ilyen jókat dargázni. A lényeg az, hogy ez kb. 12 km volt így edzetlenül, így egész hazafelé úton azon kelett volna aggódnom, mi lesz velem izomlázilag holnap.
De hát hiszen nem kellett aggódnom, hiszen jobbnál jobb lugosító technikákkal tudom az izmaimban feltornyosult savakat közömbösíteni, pikk pakk. Ezt nagyon melegen ajánlom Neked is, főleg ha sokat és hosszan futsz vagy keményen kondizol!!!!, a savaidat minden edzés után takarítsd ki a szervezetedből, ne hagyd, hogy összegyűljön, mert nagyon csúnya dolgokra képes.
Ha érdekel ez a téma részletesebben a megoldásokkal is, nosza klikk ide >>>.
Azt hiszem, benevezek az őszi félmaratonra, most megjött a kedvem!
Találkozzunk a városligetben, addig is jó felkészülést és közben tisztességes lugosítást!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése