Keresés ebben a blogban

2009. június 6., szombat

Kés nélkül - a biomágneses hullámok hátán


Még októberben kezdődött a sztori. A háziorvosom elküldött vizsgálatra, szerinte baj van a pajzsmirigyemmel. A szakorvos rosszallóan csóválta a fejét, hát ez tényleg nagy, műteni kéne.
Első ijedtségemben igent mondtam, így hát vizsgálatok vizsgálatokat követtek, végül kikötöttem a sebészeten, ahol közölték a műtét tervezett időpontját : május 26.
Azonban minden idegszálam tiltakozott ellenne. Lázasan böngésztem a netet, ki mit ír, ki mit ajánl.
Végül egy ismerősöm azt mondta: biomágneses rezonancia.
Mi is az? Itt elmagyarázzuk érthetően:
http://www.vitalland.hu/biorezonancia?hvk

Mondom, mindegy, nem fáj, kipróbálom. Most június van, a műtétet lemondtam, a dudor a nyakamon mintha kisebb lenne, de legalábbis nem nagyobb. Az én biomágneses kezelésem egy alternatív gyógyközpontban történt, de ezek a jótékony hullámok egy nagyszerű szerkezet segítségével már az otthonunkban is rendelkezésünkre állhatnak!!!!!!
Elképesztően nagy segítség lehet az egész családnak, 20 féle program a lazításhoz, az immunrendszer megerősítéséhez, a méregtelenítéshez, a gyermek egészséges fejlődésének segítségéhez és még sorolhatnám, mindez bogyók nélkül, a zsebben hordva, bármikor bekapcsolhatóan. Igazi áttörés, a 21.század egyik legjobb találmánya.
Sok szeretettel ajánlom.
http://www.vitalland.hu/bioharmonex?hvk



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése