Keresés ebben a blogban

2009. június 10., szerda

Van élet ötveven túl?


Mi az hogy! Nekem most kezdődött igazán!
Születésnapomat úgy ünnepeltem, hogy megváltoztattam az életemet.
Minden szempontból, de főleg az életmódomat rúgtam fel.
Elegem volt abból, hogy azon gyötörjem magam, mi lesz, ha még több év eltelik és öregszem, nehezen fogok mozogni, segítségre fogok szorulni. Hát én ugyan nem!!!!
Valahogy éppen ekkor a kezembe került egy könyv, a ph egyensúlyról szólt. (mert ugye nincsenek véletlenek, na meg a vonzás törvénye...)
Más étek, más élet. Ennyi. Ilyen egyszerű. Megfogadtam.
Az alap, a lugosítás. 1 hónap alatt ÉSZREVÉTLENÜL és AKARATLANUL (ez nagyon fontos, hogy nem tervezetten!)10 kiló leugrott rólam. Szó szerint leugrott. Addig sem voltam elhízott, de most minden más, sokkal könnyebb, sokkal jobb. Én mindezt az evésemmel, IVÁSOMMAL oldottam meg. Mert ugye ph egyensúly megteremtése elképzelhetetln kellő mennyiségű és minőségű víz és zöldségek fogyasztása nélkül.
Ám ahogyan én étkezem, azt nem sokan vállalják be, ezért most tudok egy olyan megoldást ajánlani, amit azóta fedeztem fel. Ez pedig az ionizált lugos víz. Szerintem ezta vizet azonnal be kéne vezetni minden közintézményben. Nagyot lépnénk ezzel a társadalmunk egészségesebbé tételéhez.
Hogy mi is ez a víz? Az élet vize. Szó szerint.
De olvasd helyettem a nálam szakavatottabb ismertetőt, sok szeretettel ajánlom figyelmedbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése